Friday, May 29, 2015

TACKSAMHETSDAGBOK

Tacksamhetsdagbok med omslaget VENICE
Om du är ute efter en förändring i ditt liv så rekommenderar jag verkligen att börja skriva Tacksamhetsdagbok.
När du Slutar fokusera på vad du saknar/inte har och Börjar fokusera på allt du faktiskt har, och känner tacksamhet och ödmjukhet inför det så förändras hela livet.

Det första som händer är att din sinnesstämning förändras. Livet blir väldigt mycket roligare att leva när sinnet är lätt och du har en positiv inställning.
Efter hand som du praktiserar Tacksamhet så kommer du märka att mer och mer Bra saker kommer till Dig...

Börja med att varje kväll (eller morgon om du föredrar det) fylla dagens ruta med saker som du är tacksam över Just Nu. Det behöver inte vara nya saker varje gång du skriver, det viktigaste är att du sätter dig själv i en sinnesstämning där du tillåter dig själv att verkligen KÄNNA tacksamhet.

Jag som hållit på med detta länge får ibland för mig att jag inte behöver skriva ner längre, att det räcker med en snabb-genomgång i huvudet innan jag somnar - Men det är SÅ fel av mig!
Jag ska verkligen bli bättre på att SKRIVA ner varje kväll igen, för det ger så mycket större effekt att skriva ned sina tankar.

Fram till söndag får Du 15% rabatt på Tacksamhetsdagboken i webshopen, för att fira Mors Dag har vi nämligen just nu 15% rabatt på hela köpet med koden "LOVEMOM"


Happy shopping! 

No comments:

Post a Comment